profile
Me,MYSELF

My Photo
Name:
Location: miri~shah alam, sarawak~selangor, Malaysia

still not clear?? its blank blurr and boring


tagboard
SHOUT IT OUT!


archives
THE ANCESTORY

August 2008
September 2008
November 2008
December 2008
January 2009
December 2009
July 2010

links
FRIENDS

Burgers for Breakfast
Quack
forgivethebulgingbelly
Riwayatsangalem
speakNOsecrets
lanahairi
the one who made the muvie i like
aFdLin
the joker
mimin
archy scholar
archidose
architect-studio

CREDITS

1 2 3

Monday, December 21, 2009

series of fortunate and unfortunate events


ye..ye..dah lame x update..hahahha..... ok ok..here goes...
i wont be reminiscing the past 8 months that didnt blog so im just gonna blog on what happened for tha past few weeks and my upcoming event and plans~ seems ok? skati la..my blog neways kan~ hahaha


my december is quite a so-so month laa..ala kadar, ckup makan,.. most of the time lepak umah abang kat desa pandan... travelled a few hee and there,..pegi penang for a fren's birthday, pegi kuching for PPO for the faculty and watched my brother performed and doing soundchecks here and there..hahaha

oh, results? bad! but i kinda expected it already la...yup, waq repeat design beb..hhahha...

hurm rase mcm nak story sumthing tapi maybe not now.. tgh pikir xpe ke story kat sini an~

so now, rase masih cam nak cter trip gi sarawak ari tu! hahaha..sbb pegi utk PPO tapi terlalu byk perkara sengal dan mengong terjadi sepanjang berada kat sana...hahah kami adalah radio rosak bas.., bilik utk dua org dah di upgrade jadik bilik 3 org bila ada org ngaku sebilik ngan aku ngan zaman...hahaha..sempat gak la dy tdo lam seminit due kat bilik tuu...hahah i know its weird for a sarawakian to go for a trip to sarawak an~ but hey, aku ade gak visit my relatives there okay!! and due to that, i missed quite a number of cam-whoring!! yeeepss, kami memang byk amek gamba!!! hahahah....we are such a whore..a cam whore laa! makan jgn cakap la...macam x sempat nak lapar balik, dah makan lagi..adoi..kalo sebulan dok sarawak, zaman boleh jadik beso cam aku..aku beso cam sape lak ta tawu laa!!! then balik kl...jumpe apis lak..kalo tawu dye gi kuching, aku tumpang dye balik miri...hahahah n mase nak balik tu hujan lebat!!! sampai kl kot..scary gila dalam flight.. sampaikan mase landing, pilot tu ckp camni,
"ALHAMDULILAH, kita tlah selamat mendarat di lapangang terbang...." siap cakap ALHAMDULILAH TUUU!!!!! baguih betul no pilot dye,,,.,...hahahah!! first time dgr pilot ckp camtu....

owh, lupe, before gi kuching sempat g penang utk celebr8 bday mubin....xde la celebr8 pun, patutnye dak drop bday gift dye kat secret recipe tu, tapi bole lak secret recipe tu bukak lambat!!!! dah la si robin tu nak blah KL sbb dye kije shift petang!!so tpaksa la aku berkorban stay kat penang sniri... alang2 da stay, aku call la mubin suh dye amek sniri bday present dye tu... tunggu mamat tu bangun satu hal plak...tawu2 la,katenye bayi perllukan tdur 12 jam.... so jpe je mubin, aku suh dye anta aku g stesen bas lpas makan, dye leh bwk agi round2 pulau...siap bawak gi kdai amway!! hahah, sbb dye join amway..nasib bek dye x gi promote aku jdk downline dye..xmo aku.,..x minat! last2, aku balik gak tp gi shah alam.,..kol 12 btolak dr penang...esoknye, gi kuching plak...memang si mubin ni gilo..kalo x aku dah slamat sampai awal2 lagi kat kl...ni tpakse trus gi s alam sbb kne gather kat uitm dlu b4 gi airport utk PPO tue~ huhuh

owh, and bulan ni ade gak gi lepaQ cafe lagi sbb showcase ema hashim...huuhuhu..best gak~ gamba ni gamba lame smenanye tp xpe la, yg ni je yg adde lam laptop wat mase ni..ni gamba kat lepaQ cafe ah..mase 1st time dtg sane.. hahah






panjang lak post aku kali ni an~ hahaha... don wori..nnt aku post gamba noe~ skang gamba lam phone agi.. daaaaaaa

|| 0 blurr souls had commented || 7:21:00 pm||